יום חמישי, 1 במאי 2008

יום השואה שלי

את הפוסט הראשון של הבלוג שלי אני רוצה לפתוח בנושא שמרגיש לי הכי אמיתי ונכון ברגע זה - יום השואה.
בעוד שלוש שעות אזנק לטור הראשון שלי העונה - Vuelta Ascension - מרוץ קטעים בן שלושה ימים שיסתיים ביום שבת הקרוב.
הטור כרוך בהתמודדויות רבות - שלושה שלבים אימתניים (160-180 קילומטרים בכל יום), קבוצות מקצועניות, נבחרות לאומיות והתמודדות על הרבה כבוד, כסף וניקוד UCI יוקרתי.
אבל לא על זה אני רוצה לכתוב לכם. אני יושב כעת בחדר בית המלון בעיר Santiago ששוכנת על הגבול בין ספרד ופורטוגל, ויום הזיכרון לשואה ולגבורה כלל אינו מורגש פה.
בתוך כל ההתמודדויות הפיזיות והמנטליות ושגרת המרוץ השואבת - אני רוצה לנצל את הבמה של הבלוג הזה, כדי לזכור ולא לשכוח.
היום אזנק למרוץ עם סרט שחור על היד, לזכר שישה מליון יהודים.

תגובה 1:

Unknown אמר/ה...

מרגש אמיתי ומשמעותי - אתה עדות חיה וחיונית שיכולנו להם - תן את מה שיש בך - זה כל מה שנדרש מכל אחד מאיתנו בימים כאו ובכלל