יום שישי, 30 במאי 2008

"...Vamos alla playa"

"יאללה, בואו לחוף הים..." אמר ריקו לקאסני ולקאפצ'י, רוכבי העבר האיטלקיים, בראיון ל-Rai Sport.
זאת הייתה "עקיצת היום" של הקוברה בתשובה לשאלה - האם הוא מאמין שקונטדור באמת לא התכונן לג'ירו - כפי שכולם אומרים...
אלה היו עשרים וארבע שעות של שיכרון חושים...
נחתנו אתמול בלילה, אני סנטי וראפה (המזכיר והחשב הכלכלי של הקבוצה), בשדה התעופה ברגאמו ונסענו לבית המלון שבו שוהה הקבוצה ב-Varesse.
בבוקר - ירדנו לשתות אספרסו איטלקי אמיתי (שדרוג רציני לעומת הקפה בספרד) עם נציגי חברת סראם באוטובוס של הקבוצה. זה היה השלב שבו צבטתי את עצמי פעמיים כדי לבדוק שכל זה קורה באמת.
אם מישהו היה מספר לי לפני כמה חודשים שאני אמצא את עצמי באוטובוס של קבוצת סאונייר דובאל, נותן לצוות הפיתוח של חברת סראם את חוות דעתי על מערכת ההילוכים שלהם לאחר שלושה חודשים של רכיבה מאומצת, אסתחבק בספרדית עם המכונאים, בזמן שריקרדו ריקו - בכבודו ובעצמו יטפס במדרגות האוטובוס כשהחולצה הלבנה לגופו, אני מניח שלא הייתי מאמין.
אם הוא גם היה מספר לי שבהמשך היום מאורו ג'יאנטי - המנג'ר של סאונייר דובאל יציג אותי בפני יוהאן ברוינייל שבא ללחוץ לו את היד, אין צ'אנס שהייתי מאמין. ואם הוא גם היה אומר לי שאני אשב ברכב הקבוצה לאורך כל הסטייג' - לצד פיאטרו אלגרי - הדיירקטור האיטלקי של הקבוצה המקצוענית שיקלל בזמן שיינס פויגט בורח בדרך לניצחון, ובאותה נשימה - יזכיר לי לשים לב היטב למסלול כי הוא מצפה שאהיה ה-"Miglior giovani corridor" באליפות העולם שתיערך על הכביש הזה בדיוק בעוד מספר חודשים....
זה כבר באמת מעל ומעבר....
אבל כך באמת היה, ומה שמדהים - זה שהחלום הזה ממשיך להתגשם וקורם עור וגידים מרגע לרגע
מה אני יכול עוד לבקש?
שלא יגמר לעולם, ושריקו ילבש וורוד במילנו...
עד כאן להערב, עדכונים נוספים ותמונות בהמשך הסופ"ש
ריקו מכאיב לקונטדור ודי לוקה

אין תגובות: